Loading...
النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: عـشـق ولـيـد للـآنتـقـامـ |

  1. #1
    الصورة الرمزية » ♥⊰♦ ℓα♦яα ♥⊰♦ «
    تاريخ التسجيل
    Jan 2019
    العمر
    11
    المشاركات
    234
    معدل تقييم المستوى
    18

    عـشـق ولـيـد للـآنتـقـامـ |


    رواية عشق وليد للانتقام
    ابتسم..فأنت ميت
    .
    .

    .
    .
    لا احبك انت انت..
    انت كل شئ اقسم..

  2. #2
    الصورة الرمزية ✯ŦĦЄ мØØИ✯
    تاريخ التسجيل
    Jun 2018
    الدولة
    ση тнє ѕι∂є σƒ тнє ∂αяк мσση ฬ
    العمر
    14
    المشاركات
    2,047
    معدل تقييم المستوى
    708

    في الانتظار

    ωαѕѕιℓα
    αѕ α ƒℓσωєя ιη тнє ƒιєℓ∂ σƒ тнσяηѕ
    tell

  3. #3
    الصورة الرمزية » ♥⊰♦ ℓα♦яα ♥⊰♦ «
    تاريخ التسجيل
    Jan 2019
    العمر
    11
    المشاركات
    234
    معدل تقييم المستوى
    18

    البارت الاول
    ـــــــــــــــــــــــــ ــ
    قومي بقي يا ساري بطلي كسل حرام عليكي يابنتي البنت مستنياكي تحت
    سرين وهي تتململ في الفراش ...وتشعر بالنعاس شوية صغيرين بس هموت وانام
    اتجهت فاطمة نحو النافذة وفتحتها لتنفذ أشعة الشمس الذهبية إلى غرفتها
    سرين وهي تضع الوساده علي رأسها : حراااام عاوزه انام يا ماما عشان خاطري اقفليها
    قالت فاطمة وهي تتصنع التفكير : مبدهاش بقى اما اروح اجيب المياه
    سمعت سرين ما قالته والدتها فتحت عيناها بفزع ونهضت سريعا من علي السرير وقالت
    وهي تمسكها من يدها : لااا لاااا انتي راحة فين وبعدين انتي بتاخدي علي كلامي بردو يا ام ساري
    قالت فاطمة بضحكة عالية : يعني قومتي بسرعة اهو ماشاء الله طب يالا خشي اتوضي والبسي عشان نور مستنياكي تحت
    طبعت سرين قبله علي خد والدتها وقالت بمرح وهي تؤدي التحيه العسكرية : امرك يا ست ماما
    وبعد انتهائها من الصلاة مشطت شعرها البني اللامع شديد النعومة وارتدت ملابسها وحجابها استعداداً للخروج.
    سرين بابتسامة : صباح الفل يا ماما.. أنا هخرج بقا
    الأم بإبتسامة حانية: صباح الخير يا ساري طب مش هتفطري يا بنتي
    قالت سرين بحب: ربنا يخليكي ليا يا حبيتي معلش بقى أنا هفطر مع نور في النادي عشان وعدتها
    قالت الأم وهي تمد لأبنتها علبة مليئة بالساندوتشات : طب خدي افطري انتي ونور وماتبقيش لمضة ومترضيش تاخديها
    ضحكت سرين ضحكة رنانة: يا بطوط انا كبرت والله علي شغل ابتدائي داا
    ضربتها فاطمة علي كتفها بمزاح: مهما تكبري هتفضلي بنتي وطفلتي الصغيرة
    قبلتها سرين بحب وودعتها واتجهت مسرعة إلي نور التي من المؤكد أنها ستقتلها بسبب تأخرها عليها
    {سرين : فتاة جميلة ذات ملامح طفولية .. خريجة كلية تجارة انجليزي منذ شهرين تقريباً تعيش مع والدها السيد أحمد العامري ووالدتها السيدة فاطمة}
    {فاطمة : والدة سرين متزوجة من السيد أحمد العامري وهي إمرأة ذات قلب حنون وطيبة تحب ابنتها للغاية}
    سرين بإبتسامة واسعة وهي تركب بجانب صديقتها السيارة: يا نوري آسفة يا كبير علي التأخير معلش بقي
    نور وهي تتصنع الغضب: كل دا يا سرين حرام عليكي انجزي بدل ما أغير رأيي واسيبك
    سرين بمشاكسة: معلش بقي خلاص قلبك أبيض يسطا عايزين نخربها عشان مخنوقة أووووي والله
    نور رافعة أحد حاجبيها بتعجب: بعد إذنك أنا قلبي بنفسجي مش أبيض ههههههههه وبعدين فين طنط فاطمة تسمعك وانت بتقولي نخربها ههههههههه
    سرين: هههههه اه والله يلا بينا بقي
    نظرت نور الي سرين وقالت بمرح وهي تشير الي العلبة التي بيدها: اية يا بنتي انتي رايحة الحضانة ولا ايه ؟ هههههههههه
    هه ظريفة يا بت . ثم استعادت مرحها وقالت مرة أخرى طنطك أم سرين عملالنا سنادوتشات وامشي بقا عشان خنقتيني
    {نور: فتاة جميلة خريجة كلية التربية الرياضية فهي تعشق الرياضة كثيرا وتعمل مدربة أيروبكس في إحدي النوادي الراقية وهي صديقة سرين المقربة منذ الطفولة لا يفترقون عن بعضهما أبدا حيث أن سرين ليس لديها أخوات ولكنها تعتبر نور أختها التي لم تلدها أمها ويحبون بعضهما كثيرا.. نور تعيش مع والدها وزوجة أبيها وإبنة زوجة أبيها ووالدتها متوفية منذ أن كانت صغيرة}
    اتجهت الفتيات إلي النادي في جو من المرح والحب وعند البوابة أعطت سرين الكارنيه الخاص بها للحارس.....
    الحارس بإبتسامة صفراء: الكارنيه بتاع حضرتك عايز يتجدد وأنا هعمل معاكي واجب وهدخلك
    سرين بعصبية شديدة وصوت عالي: واجب إيه الكارنيه بتاعي لسه قدامه أسبوعين علي معاد تجديده

    _________________________
    يكمل بعد 10 تعليقات

    التعديل الأخير تم بواسطة » ♥⊰♦ ℓα♦яα ♥⊰♦ « ; 12-09-2019 الساعة 02:13 PM
    ابتسم..فأنت ميت
    .
    .

    .
    .
    لا احبك انت انت..
    انت كل شئ اقسم..

  4. #4
    الصورة الرمزية ✯ŦĦЄ мØØИ✯
    تاريخ التسجيل
    Jun 2018
    الدولة
    ση тнє ѕι∂є σƒ тнє ∂αяк мσση ฬ
    العمر
    14
    المشاركات
    2,047
    معدل تقييم المستوى
    708

    حلوة
    يلا البارت اللي وراة بسرعة
    ضنيتك قلتي بعد 10 دقايق لقياها بعد 10 تعليقات ههه عينيا خرجو من مكانهم المهم في الانتظار

    ωαѕѕιℓα
    αѕ α ƒℓσωєя ιη тнє ƒιєℓ∂ σƒ тнσяηѕ
    tell

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

مواقع النشر (المفضلة)

مواقع النشر (المفضلة)

ضوابط المشاركة